Înlătură notificare
Bun venit pe all4games.ro, Vizitator.
Distribuie şi tu această comunitate pentru a devenii mai cunoscută. Dacă ai tutoriale şi/sau resurse, nu ezita să le postezi şi aici. Mulţumim!
Înregistrare sau logare.

Sistem animăluţe , nou şi complet.

Discuție în 'Diverse' creată de Gigiz, 31 Mai 2016.

  1. Gigiz

    Gigiz
    Administrator
    Membru personal

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Mesaje:
    320
    Aprecieri primite:
    228
    Aprecieri oferite:
    11
    [​IMG]
    -Creste din experienta de la mobi 100%, nu 90% ca pe oficial si restul 10% din experienta de pe iteme
    -Am scos total partea cu experienta din iteme
    -L-am tradus 99%
    -Am completat partile lipsa din sursa
    -Am scos timpul la Cutia de Transport
    -Am facut cartile pentru skilluri stackabile
    -Am adaugat itemdesc.txt
    -Am adaugat un item care lipsea din item_proto.txt
    -Misiune la Cufar Carte Insotitor
    Ouă cu animaluţe
    Pentru a obţine un animăluţ, mai întâi trebuie să obţii un ou omorând anumiţi lideri.
    Ouăle au o durată de 7 zile , iar după ce expira vor dispărea.Pot fi folosite pentru a incuba un animăluţ sau pentru a hrăni unul.

    Numele însoţitorului
    Atunci când daţi click dreapta pe ou vă va apărea un "Incubator" din care puteţi denumi animăluţul.
    Acest lucru va costa 100.000 yang.
    Numele animăluţelor pot avea între 4 şi 20 de caractere.
    Numele lor nu sunt unice (Mai multe animăluţe pot avea acelaşi nume)
    Dacă nu îi puneţi un nume va rămâne cel iniţial.
    Regulile jocului se aplică în alegerea numelui.

    Fereastra însoţitorului
    Pentru a accesa fereastra însoţitorului trebuie sa tastaţi "P" când însoţitorul este chemat,sau puteţi apăsa pe tasta dintre "4" şi "F1" , în acest caz vă vor apărea atât butonul pentru însoţitor cât şi cel pentru alchimie.
    Iconiţă: Stânga sus veţi vedea imaginea sigiliului
    Prima linie: Arată stadiul animăluţului (Tânăr, Sălbatic, Curajos, Eroic)
    A doua linie: Numele însoţitorului
    Nivel: Arată nivelul actual al însoţitorului (Poate fi între 1 şi 105)
    Experienţă: Arată câtă experienţă deţine animăluţul
    Vârsta: Arata vârsta animăluţului
    Durată: Bara roşe arată căt timp mai are animăluţul şi se umple când acesta este hrănit
    Hrăneşte: Deschide fereastra pentru hrană
    Evoluţie: Deschide fereastra pentru evoluţie
    Bonusuri: Bonusuri date de animăluţ atunci când este activ
    PV :Iî dă jucătorului un procent de viaţă
    Apărare:Iî dă jucătorului un procent de apărare
    SP :Iî dă jucătorului un procent de mana
    Procentajul bonusurilor creşte neproporţional indiferent de vârstă,nivel sau tipul însoţitorului.
    Abilităţi: Însoţitorul poate avea până la 3 abiliţi ce se deblochează odată ce ajunge Eroic.

    Durata de viaţă a însoţitorului
    Durata de viaţă a însoţitorului poate fi verificată din fereastra principală sau daca puneţi mouseul deasupra sigiliului.
    Durata este alesă aleatoriu după incubare.
    Durata de viaţă nu poate fi mărită, poate fi doar refăcută prin hrănirea însoţitorului.
    Potrivit mărturiilor, cea mai scurtă durată este de o zi şi cea mai mare de 14 zile.
    Notă: Timp real, nu timp de joc

    Hrănire
    Când accesaţi butonul Hrăneşte va apărea fereastra de hrănire.
    Toate ouăle şi animăluţele (vii sau moarte) pot fi folosite pentru a hrăni animăluţul tău.
    Când folosiţi animăluţe sau ouă, viaţa sa va creşte între 3% şi 5%.
    Hrănirea cu Biscuit cu Proteine va regenera durata animăluţului cu 100%.

    Moartea însoţitorului
    Când durata de viaţă expira,însoţitorul va muri .
    Folosind un Biscuit cu Proteine însoţitorul va fi înviat cu 50% din durata iniţială.
    Dacă un însoţitor va fi înviat, i se vor păstra bonusurile, nivelul, abilitaţile dar vârsta lui va fi resetată.

    Nivel şi experienţă
    Însoţitorul poate ajunge la un nivel egal cu cel al jucătorului, adică , în prezent 120.
    Dacă însoţitorul are un nivel mai mare decât jucătorul, acesta nu va putea fi activat, dar va putea fi ţinut în inventar.
    De fiecare dată când ajunge la un anumit nivel de experienţă (22.5, 45, 67.5, 90% şi 100%) veţi observa un efect vizual similar cu al jucătorilor când cresc în nivel.
    Însoţitorul va colecta experienţă din monştrii omorâţi de stăpânul lor doar daca este activat.
    Însoţitorul va pierde experienţă odată cu jucătorul. (Trebuie confirmare).

    Status de dezvoltare
    Sunt cunoscute două tipuri de animăluţe în funcţie de ritmul de dezvoltare
    Bonus Fiecare x nivel Tip Procent
    PV 5 Constant ±0,1 + 0,1% la 0,6%
    Apărare 7 Constant ±0,1 + 0,1% la 0,6%
    PM 4 Constant ±0,1 + 0,1% la 0,6%
    Bonus Fiecare x nivel Tip Procent
    PV 6 Aleator + 0,1% la 0,9%
    Apărare 8 Aleator + 0,1 % la 0,6 %
    PM 6 Aleator + 0,1 % la 0,7 %

    Stadii de evoluţie
    Odată cu creşterea în nivel a însoţitorului, există anumite puncte cheie în care acesta poate evolua într-un stadiu diferit fiind nevoie de anumite lucruri pentru acest lucru:
    Stadiu Nivel Cerinţe
    Tânăr 1-40 Nu are nicio cerinţă, se aplică ouălelor proaspăt incubate.
    Sălbatic 41-60 Însoţitor Tânăr nivel 40 , experienţă 100%
    Curajos 61-80 Însoţitor Sălbatic nivel 80 , experienţă 100%
    Eroic 81+ Însoţitor Curajos nivel 81+ şi 30+ zile

    Competenţele Însoţitorului
    Competenţele însoţitorului pot fi activate în ultima etapă a sa (Eroic) iar numărul lor este setat odată cu incubarea şi poate fi de 1, 2, sau 3.
    Competenţele pot fi active sau pasive.
    Competenţe pasive sunt active permanent şi fiecare efect este prezent în colţul de stânga jos. Competenţe active sunt activate automat la nevoie şi au timp de reîncărcare.
    Puteţi alege competenţele preferate citind cartea specifică.
    După învăţarea competenţei, "+" va apărea pe icoana ei,iar pentru a o evolua aveţi nevoie de Yang
    Competenţele pot ajunge la nivelul 20.
    Există 18 competenţe din care puteţi alege!
    Competenţă Descriere
    Rezistenţă (Războinic) Rezistenţă la atacul războinicului (pasiv)
    Rezistenţă (Sura) Rezistenţă la atacul sura (pasiv)
    Rezistenţă (Ninja) Rezistenţă la atacul ninja (pasiv)
    Rezistenţă (Şaman) Rezistenţă la atacul şamanului (pasiv)
    Rezistenţă (Lycan) Rezistenţă la atacul lycanului (pasiv)
    Berserker Valoarea atacului este crescută (pasiv)
    Anti-Magie Reducerea apărării magice (pasiv)
    Timp de încarcare al abilităţilor este scăzut (pasiv)
    Antrenament Şansa atacurilor pătrunzătoare este crescută (pasiv)
    Restaurare PV-ul va fi restaurat cand ajunge sub 20%
    Vampirism Şansa de a fura HP de la inamic este crescută (pasiv)
    Spiritism Şansa de a fura SP de la inamic este crescută (pasiv)
    Obstrucţie Şansa de a bloca atacul corporal este crescută (pasiv)
    Şansa de a reflecta atacul este crescută (pasiv)
    Drop Yang Şansa drop Yang este crescută (pasiv)
    Raza de acţiune a săgeţii tale este crescută(pasiv)
    Imortalitate Şansă de imortalitate parţială
    Remediu Şansa de a înlătura însângerarea, încetinirea şi otrava este crescută

    Valorile abilităţilor
    Pentru scop informaţional sunt afişate doar valorile maxime (Nivel 20)
    Valorile din acest tabel sunt obţinute pe serverul BETA la însoţitorii de nivel 100.
    Pentru însoţitorii cărora le-au fost atribuite abilităţile începând cu nivelul 81-Eroic, odată cu creşterea lor în nivel, valorile abilităţilor pot să difere cu mult faţă de cele din tabelul de mai jos.
    Numele Abilităţii Descriere Valorile abilităţii
    Maimuţă Păianjen Razador Nemere
    Berserker Valoarea atacului
    (magic şi fizic) +8% +8% +10% +8%
    Anti-Magie Reducerea apărării magice 9% 9% 9% 12%
    Rezistenţă (Lycan) Rezistenţă la atacul lycanului 11% 12-13% 11% 11%
    Rezistenţă (Războinic) Rezistenţă la atacul războinicului 12-13% 11% 11% 11%
    Rezistenţă (Şaman) Rezistenţă la atacul şamanului 11% 11% 11% 12-13%
    Rezistenţă (Sura) Rezistenţă la atacul sura 12-13% 11% 11% 11%
    Rezistenţă (Ninja) Rezistenţă la atacul ninja 11% 11% 12-13% 11%
    Antrenament Şansa atacurilor pătrunzătoare este crescută 9% 9% 10% 9%
    Vampirism Şansa de a fura PV de la inamic 5% 5% 6% 5%
    Spiritism Şansa de a fura SP de la inamic 6% 6% 6% 6%
    Distanţă Raza de acţiune a săgeţii tale este crescută 6m 6m 6m 6m
    Drop Yang Şansa drop Yang este crescută 10.7-11.1% 10.1% 10.1% 10.1%
    Obstrucţie Şansa de a bloca atacul corporal este crescută 11% 11% 11% 11%
    Grabă Timp de încarcare al abilităţilor este scăzut 17% 17% 17% 17%
    Reflexie Şansa de a reflecta atacul este crescută 5% 7% 5% 5%
    Restaurare PV-ul va fi restaurat cand ajunge sub 20% 6733-6886 puncte 6733-6886 puncte 6733-6886 puncte 6733-6886 puncte
    55% Şansă de restaurare ; Timp de încărcare 480 sec
    Remediu Şansa de a înlătura efectele negative 39% 39% 39% 55%
    Timp de încărcare 480 sec
    Imortalitate Şansă de imortalitate parţială 2.6 sec 2.7 sec 2.6 sec 2.6 sec
    50% Şansă de imortalitate ; Timp de încărcare 600 sec

    Alte informaţii
    Însoţitorul nu are PV, HP sau alte puncte de status.
    Folosind o Cutie de Transport însoţitorul poate fi negociabil.
    Poate fi folosit doar un însoţitor odată dar poate fi folosit odata cu unul din vechiul sistem.
    Însoţitorul nu primeşte daune.
    Bonusurile,mărimea şi numărul de abilităţi este stabilit aleatoriu.
    Însoţitorii îşi schimbă culoarea şi mărimea odată cu stadiul.
    Descarcă:
    1. Trebuie să te loghezi pentru a vedea link-ul
    2. Trebuie să te loghezi pentru a vedea link-ul
    3. Trebuie să te loghezi pentru a vedea link-ul
    4. Trebuie să te loghezi pentru a vedea link-ul
    Parolă arhivă:
    Conţinut ascuns:
    **Conţinut ascuns: Trebuie să apeşi click pe "Îmi place" pentru a vedea conţinutul.**
     
  2. claudiu

    claudiu Membru nou Membru

    Înscris:
    14 Sep 2017
    Mesaje:
    7
    Aprecieri primite:
    1
    Aprecieri oferite:
    1
    un tutorial de instalare a sistemului?
     

Distribuie pagina asta